Турнір вихідного дня 24-06

Time limit: 1.0s / Memory limit: 256M

Бали: 100

Дмитрик часто забуває назви трикутників і просить вас написати програму, що зможе визначити назву трикутника по його кутах.

Отже:

  • якщо всі три кути дорівнюють 60 гр - виведіть Equilateral;
  • якщо три кути в сумі дорівнюють 180 гр і точно два кути однакові виведіть Isosceles;
  • якщо сума трьох кутів дорівнює і немає двох однакових кутів - виведіть Scalene;
  • якщо сума трьох кутів не дорівнює 180 гр - виведіть Error.

Input

Вхідні потік містить три цілі числа, кожне в окремому рядку. Кожне з цих чисел лежить в межах від 0 до 180.

Output

Вивести назву трикутника відповідно до вимог завдання.

Sample Input 1

60
70
50

Sample Output 1

Scalene

Time limit: 1.0s / Memory limit: 256M

Бали: 100

Голосування проводиться після того, як співаки ~A~ та ~B~ виступили у фінальному раунді конкурсу.

Ваше завдання підрахувати голоси та визначити результат голосування.

Input

Вхідні дані складатимуться з двох рядків.

Перший рядок буде містити загальну кількість голосів ~V~ (~1 \le V \le 15~).

Другий рядок містить ~V~ символів, кожен з яких ~A~ або ~B~, що відповідають голосам за певного співака.

Output

Результатом буде один із трьох варіантів:

  • ~A~, якщо голосів ~A~ більше, ніж голосів ~B~;
  • ~B~, якщо голосів ~B~ більше, ніж голосів ~A~;
  • ~Tie~, якщо є рівна кількість голосів ~A~ і ~B~.

Sample Input 1

6
ABBABB

Sample Output 1

B

Time limit: 1.0s / Memory limit: 256M

Бали: 100

Андрій та Орест грають у гру. Кожен гравець починає з 100 очок. У грі використовуються гральний кубик, і гра проводиться раундами. Протягом одного раунду кожен гравець кидає один раз кубик. Гравець, що отримав менше, втрачає таку кількість очок, що випала більше з двох кидків. Якщо обидва гравці викидають однакову кількість очок, то жоден гравець не втрачає свої очки.

Напишіть програму для визначення кінцевих балів учасників гри.

Input

Перший рядок містить ціле число ~n~ (~1 \le n \le 15~) - кількість раундів, які будуть зіграні.

У кожному з наступних рядків буде два цілих числа: кидок Андрія в цьому раунді, а потім кидок Ореста в цьому раунді. Кожен кидок буде цілим числом від 1 до 6 (включно). Числа розділяються пропуском.

Output

Вихідні дані складатимуться з двох рядків.

У першому рядку виведіть кількість очок, які має Андрій після всіх зіграних раундів.

У другому рядку виведіть кількість очок, які набрав Орест після всіх зіграних раундів.

Sample Input 1

4
5 6
6 6
4 3
5 2

Sample Output 1

94
91