Степан грає в більярд на двовимірній площині. Вісь ~x~ працює як стіна; коли кулька вдаряється об вісь, вона відбивається від осі, так що кут падіння дорівнює куту відбиття.
Куля Степана знаходиться зараз в (~S_x,S_y~). Коли він бʼє по кулі, націляючись на певну точку, він котиться по прямій до цієї точки. Треба щоб мʼяч потрапив на вісь ~x~ рівно один раз, а потім пройшов (~G_x, G_y~).
Куди вздовж осі ~x~ він повинен прицілитися?
Формат вхідних даних
Вхідний потік містить цілі числа ~S_x, S_y, G_x, G_y~ (~-10^6 \le S_x, G_x \le 10^6~, ~0 < S_y, G_y \le 10^6~)
Числа розділяються пропуском.
Формат вихідних даних
У вихідний потік виведіть ~x~. Тут (~x, 0~) — точка, у яку має прицілитися Степан.
Ваш результат буде вважатися правильним, якщо його абсолютна або відносна похибка з нашої відповіді становить не більше ~10^{-6}~.
Примітка
До прикладу 1:
Приклад вхідних даних
1 1 7 2
Приклад вихідних даних
3.0000000000
Приклад вхідних даних
1 1 3 2
Приклад вихідних даних
1.6666666667
Приклад вхідних даних
-9 99 -999 9999
Приклад вихідних даних
-18.7058823529
Коментарі