Максимко та Дмитрик грають у цікаву гру. На столі лежать дві купки з ~А~ та ~В ~горішків. Максим починає завжди першим і хлопці роблять ходи по черзі. За один хід можна зробити одну з таких дій:
• Зʼїсти один горішок з будь-якої купки.
• Зʼїсти по одному горішку з обох купок.
• Перекласти один горішок з однієї купки на іншу.
Виграє гру той гравець, що зʼїдає останній горішок. Максимко та Дмитрик нескінченно розумні, а тому грають оптимально. Напишіть програму, яка визначає результат гри: виводить 1 – якщо переможе Максим, 2 – якщо переможе Дмитро та 0 – якщо гра ніколи не закінчиться.
Формат вхідних даних
З вхідного потоку уводиться два цілих числа ~A~ і ~B~ ~(1 \le A,B \le 2000000000)~, що розділені пробілами.
Формат вихідних даних
У вихідний потік необхідно вивести число 1, якщо гра завершиться перемогою Максима; число 2, якщо гра завершиться перемогою Дмитрика; число 0, якщо гра ніколи не завершиться.
Приклад вхідних даних
2 2
Приклад вихідних даних
2
Коментарі