1482: Хрестики-нулики

Перегляд у форматі PDF

Надіслати розв'язок

Бали: 15,00 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 64M

Author:
Problem type
Allowed languages
Assembly, Awk, Brain****, C, C++, Java, mono C#, Pascal, Perl, Python, Sed, Text, vb

На прямокутнiй дошцi розмiром ~N~ x ~M~ два гравцi грають у своєрiдну гру ʼХрестики-нуликиʼ. Перший гравець у одну комiрку кладе ʼнуликʼ - символ ʼOʼ, пiсля нього другий гравець кладе ʼхрестикʼ - ʼXʼ. Потiм ходить знову перший i так продовжується до тих пiр, поки вся дошка не буде заповнена. Пiсля цього гравцi шукають прямi лiнiї, утворенi ʼхрестикамиʼ або ʼнулямиʼ, якi можуть iти по горизонталi, вертикалi або дiагонально. Виграє той гравець, який утворив бiльший прямий ланцюжок iз своїх символiв.

Допоможiть гравцям визначити, хто iз них виграв, якщо вам вiдома кiнцева розкладка символiв на дошцi.

Пояснення до прикладу:

Формат вхідних даних

Перший рядок мiстить цiле число ~N~ - кiлькiсть рядкiв.

Другий рядок мiстить ~M~ - кiлькiсть стовпцiв.

Далi у ~N~ рядках мiститься по ~M~ символiв ʼOʼ або ʼXʼ (великi латинськi), якi описують кiнцевий стан гри.

Обмеження:

~1 \le N, M \le 50~

Формат вихідних даних

У першому рядку вивести найбiльшу довжину символiв, а в другому вивести ʼOʼ, якщо виграє перший гравець, ʼXʼ - у випадку виграшу другого гравця або ʼO=Xʼ, якщо гра зiграна в нiчию.

Приклад вхідних даних

5
6
OXXOOX
OOXXOO
XXOXXX
OOXOOO
XXOOXX

Приклад вихідних даних

4
O

Коментарі

Please read the guidelines before commenting.


Ще немає коментарів.