Надіслати розв'язок

Бали: 24,00 (partial)
Time limit: 1.0s
Memory limit: 64M

Author:
Problem type
Allowed languages
Assembly, Awk, Brain****, C, C++, Java, mono C#, Pascal, Perl, Python, Sed, Text, vb

Двоє гравцiв грають у Мiзер-Нiм. Основнi правила цiєї гри:

  • Гра починається з ~n~ куп камiнцiв з iндексами вiд 0 до ~n-1~. Кожна ~i~-а купа ~( 1 \le i < n)~ має ~s_i~ камiнцiв.

  • Гравцi ходять по черзi. Пiд час кожного ходу поточний гравець повинен забирати один або декiлька камiнцiв з однiєї купи.

  • Гравець, який забирає останнiй камiнець, програє гру.

Напишiть програму, що визначить гравця, який переможе при оптимальнiй грi обох гравцiв.

Формат вхiдних даних

Перший рядок мiстить цiле число ~T~ ~(1 \le T \le 100)~- кiлькiсть тестiв.

Далi iдуть ~T~ тестiв у форматi:

перший рядок тесту мiстить цiле число ~n~ ~(1 \le n \le 100)~ - кiлькiсть куп, а другий рядок тесту мiстить ~n~ чисел ~s_i~ - кiлькiсть камiнцiв у ~i~-й купi. Числа роздiляються пропуском.

Формат вихiдних даних

Для кожного тест вивести ~First~ у випадку виграшу першого гравця або ~Second~ - коли виграє другий гравець.

Приклад вхідних даних

2
2
1 1
3
2 1 3

Приклад вихідних даних

First
Second

Коментарі

Please read the guidelines before commenting.


Ще немає коментарів.