Двоє гравцiв грають у Мiзер-Нiм. Основнi правила цiєї гри:
Гра починається з ~n~ куп камiнцiв з iндексами вiд 0 до ~n-1~. Кожна ~i~-а купа ~( 1 \le i < n)~ має ~s_i~ камiнцiв.
Гравцi ходять по черзi. Пiд час кожного ходу поточний гравець повинен забирати один або декiлька камiнцiв з однiєї купи.
Гравець, який забирає останнiй камiнець, програє гру.
Напишiть програму, що визначить гравця, який переможе при оптимальнiй грi обох гравцiв.
Формат вхiдних даних
Перший рядок мiстить цiле число ~T~ ~(1 \le T \le 100)~- кiлькiсть тестiв.
Далi iдуть ~T~ тестiв у форматi:
перший рядок тесту мiстить цiле число ~n~ ~(1 \le n \le 100)~ - кiлькiсть куп, а другий рядок тесту мiстить ~n~ чисел ~s_i~ - кiлькiсть камiнцiв у ~i~-й купi. Числа роздiляються пропуском.
Формат вихiдних даних
Для кожного тест вивести ~First~ у випадку виграшу першого гравця або ~Second~ - коли виграє другий гравець.
Приклад вхідних даних
2
2
1 1
3
2 1 3
Приклад вихідних даних
First
Second
Коментарі