Надіслати розв'язок

Бали: 16,00
Time limit: 1.0s
Memory limit: 250M

Author:
Problem type
Allowed languages
Assembly, Awk, Brain****, C, C++, Java, mono C#, Pascal, Perl, Python, Sed, Text, vb

Степан та його друзі грають у гру з водяними рушницями. Гравці поділилися на дві команди: перша команда має номери від 1 до 4, а друга - від 5 до 8.

Сьогодні Степан судить гру. За кожне влучання гравця команда отримує 100 балів. Якщо на протязі 10 с фіксується ще одне влучання цього ж гравця, то додатково нараховується 50 балів для його команди.

Степан ретельно записав час та влучні постріли обох команд і має проблему із підрахунком балів.

Допоможіть Степану порахувати бали команд.

Обмеження

  • ~1 \le n \le 100~
  • ~0 \le t_i \le 1000~
  • ~1 \le a_i , b_i \le 8~

Формат вхідних даних

Перший рядок містить ціле число ~n~ - кількість пострілів, які відбулися під час гри.

Кожен із наступних ~n~ рядків містить три цілі числа ~t_i , a_i , b_i~ - гравець ~a_i~ влучив в гравця ~b_i~ в момент часу ~t_i~ (у секундах).

Гравці ~a_i~ та ~b_i~ гарантовано належать до різних команд.

Проміжки часу ~t_i~ є різними і впорядкованими за зростанням.

Формат вихідних даних

Єдиний рядок має містити два числа, які розділяються пропуском: загальний бал першої команди і загальний бал другої команди.

Пояснення

Приклад 1.

На 10 с гравець 1 влучає в гравця 6 і перша команда отримує 100 балів.

На 20 с гравець 1 влучає у гравця 7 і перша команда отримує 100 балів. Оскільки це друге влучання гравця 1 на протязі 10 с, то його команда отримує додаткові 50 балів. Тепер перша команда має 250 балів.

На 21 с гравець 8 (команда 2) влучає у гравця 1 і друга команда отримує 100 балів.

Рахунок 250 - 100 на користь першої команди.

Приклад вхідних даних

3
10 1 6
20 1 7
21 8 1

Приклад вихідних даних

250 100

Приклад вхідних даних

3
10 2 5
15 2 6
25 2 5

Приклад вихідних даних

400 0

Приклад вхідних даних

2
10 5 2
11 6 3

Приклад вихідних даних

0 200

Коментарі

Please read the guidelines before commenting.


Ще немає коментарів.