Степан та його друзі грають у гру з водяними рушницями. Гравці поділилися на дві команди: перша команда має номери від 1 до 4, а друга - від 5 до 8.
Сьогодні Степан судить гру. За кожне влучання гравця команда отримує 100 балів. Якщо на протязі 10 с фіксується ще одне влучання цього ж гравця, то додатково нараховується 50 балів для його команди.
Степан ретельно записав час та влучні постріли обох команд і має проблему із підрахунком балів.
Допоможіть Степану порахувати бали команд.
Обмеження
- ~1 \le n \le 100~
- ~0 \le t_i \le 1000~
- ~1 \le a_i , b_i \le 8~
Формат вхідних даних
Перший рядок містить ціле число ~n~ - кількість пострілів, які відбулися під час гри.
Кожен із наступних ~n~ рядків містить три цілі числа ~t_i , a_i , b_i~ - гравець ~a_i~ влучив в гравця ~b_i~ в момент часу ~t_i~ (у секундах).
Гравці ~a_i~ та ~b_i~ гарантовано належать до різних команд.
Проміжки часу ~t_i~ є різними і впорядкованими за зростанням.
Формат вихідних даних
Єдиний рядок має містити два числа, які розділяються пропуском: загальний бал першої команди і загальний бал другої команди.
Пояснення
Приклад 1.
На 10 с гравець 1 влучає в гравця 6 і перша команда отримує 100 балів.
На 20 с гравець 1 влучає у гравця 7 і перша команда отримує 100 балів. Оскільки це друге влучання гравця 1 на протязі 10 с, то його команда отримує додаткові 50 балів. Тепер перша команда має 250 балів.
На 21 с гравець 8 (команда 2) влучає у гравця 1 і друга команда отримує 100 балів.
Рахунок 250 - 100 на користь першої команди.
Приклад вхідних даних
3
10 1 6
20 1 7
21 8 1
Приклад вихідних даних
250 100
Приклад вхідних даних
3
10 2 5
15 2 6
25 2 5
Приклад вихідних даних
400 0
Приклад вхідних даних
2
10 5 2
11 6 3
Приклад вихідних даних
0 200
Коментарі