Піксельний равлик --- це така фігура, яку дуже просто намалювати на аркуші в клітинку і яка дуже схожа на лігатуру at (@).
Піксельний равлик ~k~-го порядку будується за таким алгоритмом:
- Зафарбовується <<рамка>> --- клітинки по периметру квадрата зі стороною ~k~.
- Зафарбовується клітинка, лівий верхній кут якої збігається з правим нижнім кутом рамки. Назвемо цю клітинку <<мостом>>.
- Зафарбовуються всі клітинки ззовні на відстані в одну клітинку від рамки. При цьому не зафарбовуються ті клітинки, які дотикаються до моста (за винятком клітинки, лівий нижній кут якої збігається з правим верхнім кутом моста: вона все одно зафарбовується).
На малюку нижче наведені піксельні равлики 1-го, 2-го, 3-го та 4-го порядків.
Цифрами (1, 2, 3) позначено клітинки, які зафарбовуються відповідно на першому, другому та третьому кроках алгоритму.
Напишіть програму, що знайде кількість клітинок, які потрібно зафарбувати, щоб намалювати піксельного равлика ~k~-го порядку.
Формат вхідних даних
Перший рядок містить одне ціле число ~k~ (~1 \le k \le 10^{8}~).
Формат вихідних даних
Виведіть одне число --- кількість клітинок, які потрібно зафарбувати, щоб намалювати піксельного равлика ~k~-го порядку.
Оцінювання
Якщо ваша програма буде виводити правильну відповідь для всіх ~k~ від ~1~ до ~10~, то ви отримаєте ~40~ балів.
Приклад вхідних даних
2
Приклад вихідних даних
18
Приклад вхідних даних
3
Приклад вихідних даних
26
Коментарі