Турнір: 26.03-01.04
Складність:
Задачі
Задача | Бали | AC Rate | Користувачі |
---|---|---|---|
1702: Допомога розробникам | 25 | 60,0% | 15 |
1703: Рiвнi вектори | 30 | 10,9% | 5 |
1704: Черевики | 35 | 7,1% | 3 |
1705: Поле | 40 | 100,0% | 1 |
1706: Бджiлка Майя | 60 | 0,0% | 0 |
Складність:
Задача | Бали | AC Rate | Користувачі |
---|---|---|---|
1702: Допомога розробникам | 25 | 60,0% | 15 |
1703: Рiвнi вектори | 30 | 10,9% | 5 |
1704: Черевики | 35 | 7,1% | 3 |
1705: Поле | 40 | 100,0% | 1 |
1706: Бджiлка Майя | 60 | 0,0% | 0 |
Коментарі
Ці задачі пропонувалися на відборах до 4-го етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики у 2019 році.