Надіслати розв'язок

Бали: 20
Time limit: 2.0s
Memory limit: 64M

Author:
Problem type

Степан грає в більярд на двовимірній площині. Вісь \(x\) працює як стіна; коли кулька вдаряється об вісь, вона відбивається від осі, так що кут падіння дорівнює куту відбиття.

Куля Степана знаходиться зараз в (\(S_x,S_y\)). Коли він б’є по кулі, націляючись на певну точку, він котиться по прямій до цієї точки. Треба щоб м’яч потрапив на вісь \(x\) рівно один раз, а потім пройшов (\(G_x, G_y\)).

Куди вздовж осі \(x\) він повинен прицілитися?

Формат вхідних даних

Вхідний потік містить цілі числа \(S_x, S_y, G_x, G_y\) (\(-10^6 \le S_x, G_x \le 10^6\), \(0 < S_y, G_y \le 10^6\))

Числа розділяються пропуском.

Формат вихідних даних

У вихідний потік виведіть \(x\). Тут (\(x, 0\)) — точка, у яку має прицілитися Степан.

Ваш результат буде вважатися правильним, якщо його абсолютна або відносна похибка з нашої відповіді становить не більше \(10^{-6}\).

Примітка

До прикладу 1:

Приклад вхідних даних

1 1 7 2

Приклад вихідних даних

3.0000000000

Приклад вхідних даних

1 1 3 2

Приклад вихідних даних

1.6666666667

Приклад вхідних даних

-9 99 -999 9999

Приклад вихідних даних

-18.7058823529

Коментарі

Ще немає коментарів.