Степан грає в більярд на двовимірній площині. Вісь \(x\) працює як стіна; коли кулька вдаряється об вісь, вона відбивається від осі, так що кут падіння дорівнює куту відбиття.
Куля Степана знаходиться зараз в (\(S_x,S_y\)). Коли він б’є по кулі, націляючись на певну точку, він котиться по прямій до цієї точки. Треба щоб м’яч потрапив на вісь \(x\) рівно один раз, а потім пройшов (\(G_x, G_y\)).
Куди вздовж осі \(x\) він повинен прицілитися?
Формат вхідних даних
Вхідний потік містить цілі числа \(S_x, S_y, G_x, G_y\) (\(-10^6 \le S_x, G_x \le 10^6\), \(0 < S_y, G_y \le 10^6\))
Числа розділяються пропуском.
Формат вихідних даних
У вихідний потік виведіть \(x\). Тут (\(x, 0\)) — точка, у яку має прицілитися Степан.
Ваш результат буде вважатися правильним, якщо його абсолютна або відносна похибка з нашої відповіді становить не більше \(10^{-6}\).
Примітка
До прикладу 1:
Приклад вхідних даних
1 1 7 2
Приклад вихідних даних
3.0000000000
Приклад вхідних даних
1 1 3 2
Приклад вихідних даних
1.6666666667
Приклад вхідних даних
-9 99 -999 9999
Приклад вихідних даних
-18.7058823529
Коментарі