Двоє гравцiв грають у Мiзер-Нiм. Основнi правила цiєї гри:
Гра починається з \(n\) куп камiнцiв з iндексами вiд 0 до \(n-1\). Кожна \(i\)-а купа \(( 1 \le i < n)\) має \(s_i\) камiнцiв.
Гравцi ходять по черзi. Пiд час кожного ходу поточний гравець повинен забирати один або декiлька камiнцiв з однiєї купи.
Гравець, який забирає останнiй камiнець, програє гру.
Напишiть програму, що визначить гравця, який переможе при оптимальнiй грi обох гравцiв.
Формат вхiдних даних
Перший рядок мiстить цiле число \(T\) \((1 \le T \le 100)\)- кiлькiсть тестiв.
Далi iдуть \(T\) тестiв у форматi:
перший рядок тесту мiстить цiле число \(n\) \((1 \le n \le 100)\) - кiлькiсть куп, а другий рядок тесту мiстить \(n\) чисел \(s_i\) - кiлькiсть камiнцiв у \(i\)-й купi. Числа роздiляються пропуском.
Формат вихiдних даних
Для кожного тест вивести \(First\) у випадку виграшу першого гравця або \(Second\) - коли виграє другий гравець.
Приклад вхідних даних
2
2
1 1
3
2 1 3
Приклад вихідних даних
First
Second
Коментарі